ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’AFA – 9 D’OCTUBRE DE…

ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’AFA DEL COL·LEGI PÚBLIC CARLIT 1988

A 9 D’OCTUBRE DE 2020

 

A la ciutat de Barcelona, el dia 9 d’octubre a les 21:00h, es celebra l’assemblea de socis de l’AFA del Col·legi Públic Carlit 1988, mitjançant Meet.

1. TANCAMENT ECONÒMIC CURS 2019-2020

Es presenta el tancament del pressupost del curs 2019-20. La previsió inicial era negativa, però finalment amb l’estalvi del no pagament de quotes de coordinadora i monitors, degut al confinament, queda positiu.

S’informa que s’ha concedit l’ajuda demanada per al curs 2019-20, per un import de 1600€.

2. PRESSUPOST CURS 2020-2021

Es presenta el pressupost per al curs 2020-21. La previsió per a aquest curs és negativa, degut a la baixa inscripció de socis a l’AFA.

Les diferents Comissions no demanen pressupost de cara a aquest curs.

S’aprova el pressupost per 12 vots a favor i 1 abstenció.

3. RENOVACIÓ PARCIAL JUNTA

Es comunica que l’Àlex Muñoz (Vicepresident) i l’Attma Castaño (Secretària) deixen la Junta. Es demana si es presenten voluntaris per substituir aquestes posicions i proposar-ho a la propera reunió.

Es farà difusió per donar-ho a conèixer a la resta de socis de l’AFA.

4. COMISSIÓ MENJADOR

Actualment hi ha 11 grups de menjador, però només 10 monitors disponibles. Ara mateix els cursos de 5è i 6è comparteixen monitor, ja que el grup que menys nens té és 6è (aquests dos cursos en total sumen 30 alumnes a menjador).

Des de l’escola s’està intentant aconseguir algun tipus d’ajuda a través del Departament d’Educació per poder posar un monitor més. L’ escola té una persona que fa FP Dual i aquesta dona suport al menjador. Pere Tarrés, quan tenen alumnes de pràctiques els fan anar al menjador per ajudar.

De moment no s’està rebent resposta pel que fa a les ajudes sol·licitades. Caldrà buscar solució per intentar disposar de 2 monitors més. Cal tenir en compte però, que la quota de menjador de moment no es pot pujar, i que els diners necessaris per disposar d’aquests monitors haurien de sortir de les famílies o de l’AFA. Es comenta la possibilitat de fer ús dels diners del Cuida’m; en aquest cas, hauria de ser la comissió Cuida’m qui faci la proposta.

La comissió d’ inclusió s’ofereix a revisar el contracte amb la Fundació Pere Tarrés per veure’n les condicions en detall i estudiar si es podria reclamar a l’empresa que afegeixi aquests monitors.

Per altra banda, la Comissió de menjador seguirà en contacte amb la Direcció per veure com avancen les ajudes. La Comissió d’inclusió intentarà assistir a aquesta reunió.

Es proposa, si cal, fer una assemblea extraordinària després de parlar amb la Direcció.

5. PRECS I PREGUNTES

No n’hi ha.

6. ASSISTÈNCIA PER CURSOS A L’ASSEMBLEA

Hem assistit a la reunió 14 persones (representant 25 infants).

 

I sense més assumptes a tractar, s’aixeca la sessió de la que jo, la Secretària, n’estenc la present acta amb el vist i plau de la Presidenta.

 

La Secretària                                                                            La Presidenta

 

 

 

Attma Castaño Silva                                                                Sheila Garcia Puig