CASAL D’ESTIU 2021

NORMES DE FUNCIONAMENT ESTIU 2021

El casal es farà sempre que hi hagi un volum total de 40 infants. A l’inici de la jornada, els acompanyaments dels infants podran entrar al recinte de l’escola. Els participants es trobaran amb el seu monitor o monitora de grup al pati. Us demanem que resteu el mínim temps possible per agilitzar el començament de les activitats.
La recollida dels infants al final de la jornada es farà de la següent manera: Casal matí: les famílies hauran d’esperar la sortida dels infants a la mateixa porta de l’escola. Casal de tot el dia: les famílies hauran de recollir els infants al pati de l’escola. Els infants que tornin sols a casa hauran d’haver lliurat l’autorització corresponent, que es pot omplir en el moment de fer la inscripció. Si no s’ha signat aquesta autorització, s’hauran de quedar a la instal·lació fins que els vinguin a buscar. En qualsevol moment podeu demanar autoritzacions a la coordinadora del casal. Cal respectar l’horari d’activitat, els infants no podran sortir abans de casal sense prèvia notificació al coordinador del casal.
Cada infant rebrà una samarreta el primer dia que participi, que haurà de portar necessàriament en les sortides de tot el dia.
El primer dia de cada torn es penjarà a la web (www.ae-eixample.cat) un document informatiu on es detallaran les activitats que es faran, així com el menú de cada dia. Per motius climatològics, les activitats programades es poden suspendre. En aquest cas se’n realitzaran altres d’alternatives i es farà el possible per recuperar, un altre dia, les que s’han hagut de suspendre.
Els infants hauran de portar cada dia:
– Un bidó o cantimplora d’aigua d’ús personal
– Roba i calçat esportiu
– Banyador, tovallola i xancletes
– Gorra i crema d’alta protecció solar

És important que vagin correctament equipats per a desenvolupar les activitats, és per això que es recomana no portar sandàlies, espardenyes, esclops, faldilles, camises….La roba ha d’estar identificada amb el nom i cognoms del infant. En el cas dels més petits cal portar una muda de recanvi, si és necessari. Els infants no podran portar cap tipus de material esportiu ni lúdic , fora d’excepcions
que seran notificades pel monitor/a corresponent. Es recomana no portar objectes de valor (mòbils, rellotges, diners…). En cap cas ens fem responsables de la pèrdua dels mateixos. En les sortides de tot el dia, els infants dinaran de pícnic (se’ls donarà a la instal·lació).
Esta inclòs en el preu de les dues opcions (matí i tot el dia). Els infants que pateixin de cap al·lèrgia o intolerància alimentaria tindran el pícnic adaptat. No administrarem cap tipus de medicació sense la recepta mèdica i l’autorització expressa de les famílies o tutors. Recordeu, per tant, notificar per escrit si el vostre fill/a segueix algun tractament, així com qualsevol important respecte a dietes, al·lèrgies, homeopaties…. Els grups seran de 10 o 15 infants amb un monitor o monitora responsable, recolzat per un monitor o monitora de suport i/o un monitor o monitora especialista en les activitats que així ho requereixin. Els grups estaran formats per edats a fi d’aconseguir la màxima
homogeneïtat. Durant el casal, els avisos, seguint el procediment habitual de l’escola durant el curs, hauran de notificar-se mitjançant una nota que es deixarà a la bústia d’extraescolars. S’intentarà respectar la preferència de grup (sempre que hagi notificat amb la fitxa
d’inscripció). Recordeu que totes les despeses de l’activitat estan cobertes , inclosos els desplaçaments, i per tant els nens/es no ha de portar diners. És important que tots els participants portin esmorzar; recomanem en carmanyoles reutilitzables en lloc de paper d’alumini o plàstic. Aconsellem els entrepans, la fruita i els cereals en lloc de pastissets industrials.
És important que durant tot el casal es faci una utilització adequada dels contenidors i papereres del pati així com els habilitats al menjador (paper, brics i plàstics i orgànics). El segon pagament, per a tots aquells que haureu escollit la modalitat de pagament fraccionat, es durà a terme durant la setmana del 31 de maig al 4 de juny. Es realitzarà un càrrec al mateix compte des d’on es va realitzar el pagament inicial.
Si el participant anul·la la inscripció, se li retornarà el 50% de l’import abonat, sempre que ho notifiqui com a mínim 15 dies abans de l’inici de l’activitat.

Un cop iniciades les activitats del casal l’horari d’atenció serà exclusivament de 8:30 a 9:00 h i de 16:30 a 17:00
Coordinador: Toni Marco/687 925 202
Fora d’aquest horari per a qualsevol aclariment o dubte podeu contactar amb nosaltres a través de l’e-mail: contacta@ae-eixample.cat

Aquesta normativa pot veure’s afectada en funció de la situació epidemiològica envers la Covid-19

 

Programa d’Estiu Escola Carlit

Normativa Escola Carlit

Preus