Actualitat

General

CASAL D’ESTIU 2021

NORMES DE FUNCIONAMENT ESTIU 2021

El casal es farà sempre que hi hagi un volum total de 40 infants. A l’inici de la jornada, els acompanyaments dels infants podran entrar al recinte de l’escola. Els participants es trobaran amb el seu monitor o monitora de grup al pati. Us demanem que resteu el mínim temps possible per agilitzar el començament de les activitats.
La recollida dels infants al final de la jornada es farà de la següent manera: Casal matí: les famílies hauran d’esperar la sortida dels infants a la mateixa porta de l’escola. Casal de tot el dia: les famílies hauran de recollir els infants al pati de l’escola. Els infants que tornin sols a casa hauran d’haver lliurat l’autorització corresponent, que es pot omplir en el moment de fer la inscripció. Si no s’ha signat aquesta autorització, s’hauran de quedar a la instal·lació fins que els vinguin a buscar. En qualsevol moment podeu demanar autoritzacions a la coordinadora del casal. Cal respectar l’horari d’activitat, els infants no podran sortir abans de casal sense prèvia notificació al coordinador del casal.
Cada infant rebrà una samarreta el primer dia que participi, que haurà de portar necessàriament en les sortides de tot el dia.
El primer dia de cada torn es penjarà a la web (www.ae-eixample.cat) un document informatiu on es detallaran les activitats que es faran, així com el menú de cada dia. Per motius climatològics, les activitats programades es poden suspendre. En aquest cas se’n realitzaran altres d’alternatives i es farà el possible per recuperar, un altre dia, les que s’han hagut de suspendre.
Els infants hauran de portar cada dia:
– Un bidó o cantimplora d’aigua d’ús personal
– Roba i calçat esportiu
– Banyador, tovallola i xancletes
– Gorra i crema d’alta protecció solar

És important que vagin correctament equipats per a desenvolupar les activitats, és per això que es recomana no portar sandàlies, espardenyes, esclops, faldilles, camises….La roba ha d’estar identificada amb el nom i cognoms del infant. En el cas dels més petits cal portar una muda de recanvi, si és necessari. Els infants no podran portar cap tipus de material esportiu ni lúdic , fora d’excepcions
que seran notificades pel monitor/a corresponent. Es recomana no portar objectes de valor (mòbils, rellotges, diners…). En cap cas ens fem responsables de la pèrdua dels mateixos. En les sortides de tot el dia, els infants dinaran de pícnic (se’ls donarà a la instal·lació).
Esta inclòs en el preu de les dues opcions (matí i tot el dia). Els infants que pateixin de cap al·lèrgia o intolerància alimentaria tindran el pícnic adaptat. No administrarem cap tipus de medicació sense la recepta mèdica i l’autorització expressa de les famílies o tutors. Recordeu, per tant, notificar per escrit si el vostre fill/a segueix algun tractament, així com qualsevol important respecte a dietes, al·lèrgies, homeopaties…. Els grups seran de 10 o 15 infants amb un monitor o monitora responsable, recolzat per un monitor o monitora de suport i/o un monitor o monitora especialista en les activitats que així ho requereixin. Els grups estaran formats per edats a fi d’aconseguir la màxima
homogeneïtat. Durant el casal, els avisos, seguint el procediment habitual de l’escola durant el curs, hauran de notificar-se mitjançant una nota que es deixarà a la bústia d’extraescolars. S’intentarà respectar la preferència de grup (sempre que hagi notificat amb la fitxa
d’inscripció). Recordeu que totes les despeses de l’activitat estan cobertes , inclosos els desplaçaments, i per tant els nens/es no ha de portar diners. És important que tots els participants portin esmorzar; recomanem en carmanyoles reutilitzables en lloc de paper d’alumini o plàstic. Aconsellem els entrepans, la fruita i els cereals en lloc de pastissets industrials.
És important que durant tot el casal es faci una utilització adequada dels contenidors i papereres del pati així com els habilitats al menjador (paper, brics i plàstics i orgànics). El segon pagament, per a tots aquells que haureu escollit la modalitat de pagament fraccionat, es durà a terme durant la setmana del 31 de maig al 4 de juny. Es realitzarà un càrrec al mateix compte des d’on es va realitzar el pagament inicial.
Si el participant anul·la la inscripció, se li retornarà el 50% de l’import abonat, sempre que ho notifiqui com a mínim 15 dies abans de l’inici de l’activitat.

Un cop iniciades les activitats del casal l’horari d’atenció serà exclusivament de 8:30 a 9:00 h i de 16:30 a 17:00
Coordinador: Toni Marco/687 925 202
Fora d’aquest horari per a qualsevol aclariment o dubte podeu contactar amb nosaltres a través de l’e-mail: contacta@ae-eixample.cat

Aquesta normativa pot veure’s afectada en funció de la situació epidemiològica envers la Covid-19

 

Programa d’Estiu Escola Carlit

Normativa Escola Carlit

Preus

General

ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’AFA – 12 DE FEBRER…

A la ciutat de Barcelona, el dia 12 de febrer de 2021 a les 21:00h, es celebra l’assemblea de sòcies de l’AFA del Col·legi Públic Carlit 1988, mitjançant Meet.

1.               APROVACIÓ ACTA ASSEMBLEA ANTERIOR

S’aprova l’acta de l’assemblea anterior per 14 vots a favor i 10 abstencions (en aquell moment 24 persones a la reunió votant).

2.               RENOVACIÓ PARCIAL JUNTA

Es sol·licita si hi ha voluntaris per renovar parcialment la Junta i cobrir les vacants de Vicepresidència i Vocals.

El Joan Palet es presenta com vicepresident.

Com a vocals es pregunta si algú s’ofereix i s’informa que es tractaria de registrar-se com a tal i assistir a reunions, etc. Es deixa obert perquè a la propera reunió s’ofereixin persones de les diferents comissions.

3.               SUBVENCIONS ANY 2021: PATIS ESCOLARS.

Carol Pujades i Clara Edo expliquen com és la convocatòria a subvencions públiques de l’Ajuntament a les AFA i que des de l’AFA Carlit s’està gestionant per optar a dos subvencions:

Subvenció 1. Projecte per cobrir les despeses 4175€

Amb aquesta subvenció es planteja cobrir les despeses que tenim actualment  (extraescolars, servei menjador, servei acollida, etc.) i que no s’arriben a cobrir amb les quotes de sòcies, activitats que promoguin l’educació en valors i el treball en xarxa, reforç de la comunicació de l’AFA, etc.

Subvenció 2. Projecte PATI

Anteriorment ja havien existit projectes de millora del pati que no van acabar de sortir endavant per tema costos, etc.

Entre varies persones de l’AFA es va pensar com millorar el pati per a què fos més inclusiu i amable pels nens i nenes.

Com l’impediment sempre és el pressupost s’ha intentat trobar una solució demanant una subvenció, estant d’acord amb l’escola i amb el seu compromís de col·laboració.

Es tractaria d’un projecte coordinat i dirigit per una entitat externa, s’ha contactat amb Milanta, Col·lectiu punt 6 i Coeducació i ara mateix existirien dues propostes de treball.

Aquest projecte estaria separat en 4 fases:

Fase 1: analitzar l’espai actual

Fase 2: Reflexions sobre aquest espai per fer una primera diagnosi

Fase 3: Repensar que es vol fer

Fase 4: Valorar i acompanyar el canvi

Al juny sabrem si ens donen la subvenció, i quin import. El màxim son  1660€ i l’AFA hauria d’abonar el 50% restant (1660€). En el cas que no ens donin el total de la subvenció l’AFA haurà de valorar quin import aporta i veure d’on es retalla al projecte.

Es planteja en el cas que no ens donin la subvenció si es podria assumir el projecte amb la col·laboració de pares i mares de l’escola per reduir costos però es recorda també que en altres ocasions han faltat voluntaris per portar endavant les tasques d’aquest tipus.

Es recorda que independentment del projecte del pati que és més a llarg termini es continua insistint al Consorci en la demanda de tendals per tenir ombra al pati i en tapar els forats que contacten amb el parc, per ara sense resposta.

4.               CANVI DE BANC

Des de la junta s’ha valorat que s’ha de fer un canvi de banc per les modificacions que ens fan actualment al compte bancari del Banc Sabadell i les comissions que ens cobren.

S’ha fet una selecció de diferents bancs per comparar les seves característiques i avantatges (BBVA, EVO, Caixabank, Triodos i Caixa Enginyers)

De totes les entitats revisades es planteja el canvi a  Triodos que es l’únic que millora les condicions que actualment tenim amb el Banc Sabadell.

Es comenta que pel tipus d’entitat que és Triodos també es tenen beneficis al demanar subvencions i ser l’AFA una entitat sense ànim de lucre.

Votació: S’aprova amb 24 vots a favor i 3 abstencions (en aquest moment 27 persones a la reunió votant).

5.               COLÒNIES

Des de l’escola s’organitzen colònies a final de cada cicle, encara que aquest no es faran per la situació sanitària actual, i la resta de cursos les famílies s’estaven organitzant per fer colònies.

Es proposa que des de l’AFA es gestionin les colònies dels cursos que no fan normalment organitzades per l’escola.

Es proposa preguntar a l’escola aquest any, de cara a  l’any que vinent, si estarien disposats a fer colònies cada any i, en paral·lel, fer un sondeig a totes les famílies preguntant si no es fan colònies cada any si estarien d’acord en que les gestiones l’AFA de manera estandarditzada pels cursos que no tenen.

Votació: S’aprova amb 16 vots a favor, 3 en contra i 9 abstencions (en aquest moment 28 persones a al reunió votant).

Es comenta que aquestes colònies serien a partir de 1er, en cap de setmana a la primavera i serien en grups bombolla de classes encara que els monitors si serien externs.

6.               COMISSIÓ CUIDA’M 5è i 6è

La Comissió Cuida’m ha decidit que:

A 5è es faran servir els diners pels workbooks de classe. Dels 1750€ que tenien disponibles  637,50€  aniran destinats a la compra dels workbooks. Queda pendent decidir que fan amb els diners restants.

A 6è, com aquest any no poden fer pastissos, ni activitats per recollir diners pel fi de curs, han plantejat fer servir els diners per enviar els infants de colònies i un petit record que acostuma a ser un àlbum . Destinaran l’import íntegre.

7.               COMISSIÓ ENTORNS ESCOLARS: EIXAMPLE RESPIRA

La Comissió Entorns Escolars informa del moviment Eixample respira, plataforma veïnal, sobre el que s’ha estat enviant informació als grups de WhatsApp de les classes.

S’ha creat una web nova d’Escoles en revolta demanant pacificació dels entorns escolars, un projecte més ambiciós del que s’estava fent fins ara.

La comissió proposa si pensem que es podria fer un tall del carrer com a protesta davant del Carlit, a la cantonada de Roger Flor, però que al ser una escola petita s’hauria de valorar bé per tenir participació.

Es proposa afegir-nos amb altres escoles properes per fer mes força i tallar el carrer que correspongui junts.

S’acorda que s’informarà al web de l’AFA i  als grups de WhatsApp de classes i amb cartells on es puguin penjar.

Votació per saber si ens adherim a aquest moviment: S’aprova amb 25 vots a favor, i 3 abstencions (en aquest moment 28 persones a al reunió votant)

Es demana participació ja que a la comissió es necessita gent.

8.               COMISSIÓ FEM XARXA: ADSCRIPCIONS A INSTITUT ANGELETA FERRER. RELLEU COMISSIÓ

La Comissió Fem Xarxa informa que l’institut Angeleta Ferre s’obrirà l’any que ve en barracons a la Escola industrial amb les escoles adscrites Encants i Ramon Llull.

En una reunió amb el consorci es va informar de la modificació en les adscripcions, a partir d’ara cada escola tindrà dos instituts de referència i cada institut rebrà nens de 4 escoles.

L’Eixample passa a dividir-se en tres franges, dreta, esquerra i centre i el Carlit queda al centre amb l’escola Concepció i dues escoles més.

Amb aquesta modificació l’Angeleta Ferrer quedaria fora de la zona del Carlit i quedarien com a instituts adscrits el Jaume Balmes i el Fort Pius.

Com a AFA hem de decidir si ens afecta aquesta modificació i si no ens sembla bé moure’ns com a AFA individual perquè cada escola li afecten les modificacions d’una manera i es mourà pel seus interessos.

Es comenta que com a AFA hauríem de fer pressió i que les maneres de fer-la seria fent cartes al Consorci des de l’AFA i anar a protestar de manera individual com a famílies al Consorci.

Es contemplen les opcions d’esperar a què la coordinadora del moviment fes una proposta conjunta i veure si estem alineats o nosaltres com a escola veure que volem i que podem fer.

Des de la junta es comenta que es traurà aquest tema en la propera reunió amb el consorci.

Sobre la renovació de la comissió la Núria informa que ella deixa la comissió i es demanen voluntaris, s’ofereixen la Clara Queralt, l’Àlex Muñoz i la Sheila Garcia.

També es comenta el tema de la superilla, la comissió informa que la coordinadora ens enviarà la informació, ara mateix ningú del AFA Carlit està anant a les reunions però si algú està interessat pot anar.

9.               COMISSIÓ INCLUSIÓ I COMISSIÓ CULTURA. PROPERES FESTIVITATS

La Comissió d’Inclusió comenta que s’està treballant amb l’escola per les properes festivitats de 8M i 23A, ens aniran informant de les novetats.

10.            PRECS I PREGUNTES

Es comenta com a reflexió per part d’una mare la confrontació entre escoles per motius que s’estan fent servir com a propaganda política, i que en la seva opinió s’hauria de fer una petita denúncia.

11.            ASSISTÈNCIA PER CURSOS A L’ASSEMBLEA

Hem assistit a la reunió 28 persones (representant 45 infants).

I sense més assumptes a tractar, s’aixeca la sessió de la que jo, la Secretària, n’estenc la present acta amb el vist i plau de la Presidenta.

 

La Secretària                                                                            La Presidenta

 

Susana Pérez del Estal                                                             Sheila Garcia Puig

General

Comunicació AMPACarlit – Guia de recomanacions alimentàries en l’etapa…

Des de l’Agència de Salut Pública de la Generalitat, han elaborat una nova versió de la “Guia de recomanacions alimentàries en l’etapa escolar”, on hi ha un canvi en la freqüència de consum d’aliments.

L’alimentació és una ciència que està en constant canvi i a través de l’evidència científica, on els resultats d’estudis científics revelen la salut de la població, s’elaboren estratègies per promocionar la salut.
La tendència alimentària és disminuir el consum de carns i peixos, i augmentar els productes d’origen vegetal com les verdures, hortalisses i llegums.
Ja fa uns anys, l’OMS va emetre un comunicat de l’importància de disminuir el consum de carns vermelles i processades, ja que un elevat consum predisposa a la població a tenir diferents patologies.
Per Arcasa, com a professionals de la Salut, és molt important seguir les recomanacions del departament de salut, s’ha de promocionar la salut dels infants.
Des de l’AFA, entenem l’espai mig dia, com un espai educatiu. A través del plat, proporcionem una educació alimentària als infants.
També des del departament de Salut, es fan inspeccions de sanitat a la nostra cuina, i a més a més fan una valoració dels menús que s’estàn oferint a les escoles. En el cas de no cumplir amb els requisits, s’han de fer modificacions.
Per tot això, a partir del mes de febrer, tindrem uns menús creats per a tots els infants ens els que hi haurà un augment de racions de verdures i una disminució de racions de carn processada. També passarem de tenir més d’un dia de “Lleguminitza’t” al mes (segon plat sigui llegums). I seguirem amb la pasta integral cada quinze dies i dues racions de pa integral a la setmana.
Us adjuntem la nova versió de les recomanacions del Departament de Salut.

Read more “Comunicació AMPACarlit – Guia de recomanacions alimentàries en l’etapa escolar –”

General

BUTLLETÍ INFORMATIU. Número 7

JORNADA INTENSIVA DILLUNS 21/12

El proper dilluns 21 de desembre fem jornada intensiva a l’escola i com que les sortides han de ser esglaonades, queden de la següent manera:

12.45-12.50h:
– Tramuntana: portal verd
– 5è i 6è: portes de vidre
12.50-12.55h:
– Migjorn: portal verd
– 3r i 4t: portes de vidre
12.55-13h:
– Ponent: portal verd
– Xaloc i Garbí: portes de vidre
13-13.05h:
– Llevant: portal verd
– Mestral: porta de vidre
Properament l’AFA us informarà sobre com queda el servei de menjador per aquest dia.

 

MARATÓ TV3

Degut a la situació actual, aquest curs no realitzarem la tradicional parada de La Marató. Per aquest motiu disposeu de LA CAIXA SOLIDÀRIA on podeu aportar, voluntariament, la quantitat que volgueu. A finals de la propera setmana rebreu a casa una manualitat feta pels nens i nenes de l’escola per agrair la vostra aportació!

MATERIAL D’ESCOLA

El proper divendres dia 18 els infants s’emportaran a casa els mitjons de psicomotricitat (en el cas d’infantil) i les bates (infantil i primària).
El calçat d’escola (crocs o altres) tornaran a casa el mateix dilluns dia 21 de desembre.

Recordeu que caldrà portar de nou aquest material el primer dia d’escola, que serà el divendres 8 de gener de 2021.

General

BUTLLETÍ INFORMA’T. Número 6

SORTIDES I COLÒNIES

En el Consell Escolar que es va celebrar la passada setmana es van aprovar les sortides d’aquest curs. Com sabeu enguany començaran el
segon trimestre.
Donada la situació sanitària, hem cregut convenient no fer cap sortida en transport públic i les farem totes en autocar o caminant.
Ens sap greu anunciar, que l’equip de mestres, després de valorar detingudament els pros i contres, hem decidit que aquest curs no es
faran colònies. Ens trobem en un moment sanitari molt delicat i incert.

 

ACLARIMENTS COVID19

No es pot anar a l’escola si l’infant presenta alguna de les situacions següents:

– Es troba en aïllament perquè ha estat positiu per a la COVID-19.
– Està en espera del resultat d’una PCR o d’una altra prova de diagnòstic molecular.
– Conviu amb una persona diagnosticada de COVID-19.
– Conviu amb una persona que està en espera del resultat d’una PCR o d’una altra prova de diagnòstic molecular per ser un cas sospitós o es troba en període de quarantena domiciliària per haver estat identificat o identificada com a contacte estret d’alguna persona diagnosticada de COVID-19.

Sí que poden anar a l’escola els contactes de contactes estrets, és a dir, aquells infants que conviuen amb una persona que està fent quarantena per ser contacte estret d’un cas positiu. Per exemple, els fills o filles del professorat en quarantena o els germans o germanes
d’infants en quarantena poden fer vida normal, a diferència dels convivents d’un cas positiu.

Què passa en cas de positiu en un grup?

– Ens posem en contacte amb la infermera referent de l’escola.
– Ella, es posa en contacte amb el gestor covid per analitzar la situació.
– Contacten amb la família.
– Els professionals sanitaris, en funció de la situació decidiran si caldrà confinar el grup i fer PCR o si no serà necessari.
– Si es dona un positiu en algun grup, informarem d’aquest positiu tant si s’ha de confinar el grup i fer PCR com si no s’ha de confinar, segons indicació de la infermera referent.

 

CONCERT D’HIVERN

Aquest any tan especial, per Nadal, estem preparant quelcom molt especial!
Com que no podem reunir-nos tots en un concert com fins ara, malgrat ens hagués agradat fer-ho així, els nens i nenes i les mestres de l’escola portem dies preparant una sorpresa que estem segurs us agradarà moltíssim!

 

ENGLISH TEACHER

Divendres passat ens vam acomiadar de la Patrícia ja que avui dimecres s’ha incorporat l’Asun a l’escola, serà la mestra d’anglès.

 

CANVI DE TELÈFON

A partir d’ara per contactar a l’escola, si us plau, truqueu al 667424286.

General

ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’AFA – 20 DE NOVEMBRE…

ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’AFA DE L’ESCOLA CARLIT

A 20 DE NOVEMBRE DE 2020

 

A la ciutat de Barcelona, el dia 20 de novembre a les 21:00h, es celebra l’assemblea de sòcies de l’AFA de l’Escola Carlit, mitjançant Meet.

1. APROVACIÓ ACTA ASSEMBLEA ANTERIOR

S’aprova l’acta de l’assemblea anterior per 17 vots a favor i 13 abstencions.

2. RENOVACIÓ PARCIAL JUNTA

Es sol·licita si hi ha voluntaris per renovar parcialment la Junta i cobrir les vacants de Vicepresidència i Secretària. La Susana Pérez es presenta com a Secretària, i la Vicepresidència per ara queda vacant.

3. COMISSIÓ MENJADOR

Com ja es va comentar a la reunió anterior, aquest curs al menjador hi ha menys comensals però més grups degut als desdoblaments dels grups bombolla. És un fet que s’està donant a moltes escoles.

Aquest any, la quota màxima per menú establerta pel Consorci és de 6,33€, però la nostra quota actualment és de 6,19€. Per a què tots els grups disposin de monitor en les condicions actuals caldria augmentar el preu fins a l’establert pel Consorci.

Addicionalment, l’escola ha posat a disposició un alumne d’FP dual, i l’empresa posarà un o dos alumnes de pràctiques.

D’aquesta manera, cada grup disposarà del seu referent: tots els grups de primària disposaran del seu monitor, i infantil tindrà tres monitors i l’alumne d’FP dual. A més a més, sense activitats extraescolars de migdia també hi ha el suport de la coordinadora de menjador.

Es vota la pujada de preu de menú fins a 6,33€, la qual s’aprova  per 24 vots a favor i 9 abstencions.

Així mateix, enlloc de fer renovació automàtica amb l’empresa es farà reunió cada setembre, quan es disposi de la informació de les necessitats segons els usuaris. Així es podrà negociar preu en funció d’aquestes necessitats.

S’informa que, en cas de confinament individual o grupal, existeix l’opció de recollir el menjar a l’escola de 12:00h a 12:15h. En cas de voler-lo cal avisar per mail o telèfon a la Coordinadora del menjador abans de les 9:30h. En el cas de no voler el menú, es retornaria només la part proporcional de la matèria prima. El funcionament és el mateix que en cas de les anul·lacions puntuals.

4. COMISSIÓ DISSOLUCIÓ CUIDA’M

Encara no s’ha arribat a cap acord amb l’escola sobre què fer amb els diners disponibles del Cuida’m, i cada cop hi ha menys famílies a l’escola que hagin aportat diners per a aquest concepte.

Actualment queden en total 11.146,64€ de famílies que han aportat diners, dels quals 5250€ corresponen a infants de cinquè i sisè que encara son a l’escola i 5896,64€ a infants que ja no hi son.

La comissió Cuida’m ha decidit que la part corresponent als alumnes que ja no son a l’escola passi a l’AFA per a la seva gestió, mentre que la part corresponent a alumnes encara presents a l’escola no s’utilitzarà per seguir mirant d’arribar a un acord. En el cas de no arribar a un acord en aquest curs present, les famílies de sisè decidiran si aportar els diners a l’AFA o que se’ls retornin.

5. COMISSIÓ FEM XARXA

La comissió Fem Xarxa, en contacte amb altres centres del barri, informa que altres escoles han fet les colònies corresponents a l’any passat durant el mes d’octubre, i que a la primavera tenen planificat fer les d’aquest curs. Així mateix, també estan fent sortides a llocs propers, o fins i tot llogant un autobús compartit entre dos grups bombolla. També estan aprofitant la logística organitzada per a l’activitat de Ja Nedo (anul·lada temporalment mentre els centres esportius estan tancats) per fer sortides més properes. Cada classe hauria d’encarregar-se de parlar amb l’escola sobre els temes que siguin d’interès per al seu curs i dels quals encara no es disposi d’informació sobre la seva planificació (per exemple colònies de final de cicle).

S’informa també que totes les escoles han fet ja el consell escolar. Al Carlit està planificat per al desembre, abans d’acabar el trimestre, on es presentarà el tancament del curs passat i el pla general del curs actual.

6. ASSOLIMENT COMPETÈNCIES 6È

Les famílies de sisè estan amoïnades per l’assoliment de competències. S’ha parlat amb la direcció de l’escola i amb el Consorci, sol·licitant un desdoblament del grup amb un suport extern per intentar que aquests nens arribin a l’institut amb les competències assolides el més altament possible.

El Consorci es va comprometre a posar-se en contacte amb l’escola, i les famílies ara estan  a l’espera de rebre resposta.

 

 

7. PRECS I PREGUNTES

S’informa que la comissió de Camí Amic desapareix perquè el projecte Espai amic- camí escolar ha finalitzat (a tot Barcelona).

Entorns escolars segueix viu i es podria assumir a la comissió de natura, que només té una persona. La Montse Barriga s’ofereix voluntària per entrar-hi.

8. ASSISTÈNCIA PER CURSOS A L’ASSEMBLEA

Hem assistit a la reunió 33 persones (representant 52 infants).

 

I sense més assumptes a tractar, s’aixeca la sessió de la que jo, la Secretària, n’estenc la present acta amb el vist i plau de la Presidenta.

 

La Secretària                                                                        La Presidenta

Attma Castaño Silva                                                               Sheila Garcia Puig

General

ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’AFA – 9 D’OCTUBRE DE…

ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’AFA DEL COL·LEGI PÚBLIC CARLIT 1988

A 9 D’OCTUBRE DE 2020

 

A la ciutat de Barcelona, el dia 9 d’octubre a les 21:00h, es celebra l’assemblea de socis de l’AFA del Col·legi Públic Carlit 1988, mitjançant Meet.

1. TANCAMENT ECONÒMIC CURS 2019-2020

Es presenta el tancament del pressupost del curs 2019-20. La previsió inicial era negativa, però finalment amb l’estalvi del no pagament de quotes de coordinadora i monitors, degut al confinament, queda positiu.

S’informa que s’ha concedit l’ajuda demanada per al curs 2019-20, per un import de 1600€.

2. PRESSUPOST CURS 2020-2021

Es presenta el pressupost per al curs 2020-21. La previsió per a aquest curs és negativa, degut a la baixa inscripció de socis a l’AFA.

Les diferents Comissions no demanen pressupost de cara a aquest curs.

S’aprova el pressupost per 12 vots a favor i 1 abstenció.

3. RENOVACIÓ PARCIAL JUNTA

Es comunica que l’Àlex Muñoz (Vicepresident) i l’Attma Castaño (Secretària) deixen la Junta. Es demana si es presenten voluntaris per substituir aquestes posicions i proposar-ho a la propera reunió.

Es farà difusió per donar-ho a conèixer a la resta de socis de l’AFA.

4. COMISSIÓ MENJADOR

Actualment hi ha 11 grups de menjador, però només 10 monitors disponibles. Ara mateix els cursos de 5è i 6è comparteixen monitor, ja que el grup que menys nens té és 6è (aquests dos cursos en total sumen 30 alumnes a menjador).

Des de l’escola s’està intentant aconseguir algun tipus d’ajuda a través del Departament d’Educació per poder posar un monitor més. L’ escola té una persona que fa FP Dual i aquesta dona suport al menjador. Pere Tarrés, quan tenen alumnes de pràctiques els fan anar al menjador per ajudar.

De moment no s’està rebent resposta pel que fa a les ajudes sol·licitades. Caldrà buscar solució per intentar disposar de 2 monitors més. Cal tenir en compte però, que la quota de menjador de moment no es pot pujar, i que els diners necessaris per disposar d’aquests monitors haurien de sortir de les famílies o de l’AFA. Es comenta la possibilitat de fer ús dels diners del Cuida’m; en aquest cas, hauria de ser la comissió Cuida’m qui faci la proposta.

La comissió d’ inclusió s’ofereix a revisar el contracte amb la Fundació Pere Tarrés per veure’n les condicions en detall i estudiar si es podria reclamar a l’empresa que afegeixi aquests monitors.

Per altra banda, la Comissió de menjador seguirà en contacte amb la Direcció per veure com avancen les ajudes. La Comissió d’inclusió intentarà assistir a aquesta reunió.

Es proposa, si cal, fer una assemblea extraordinària després de parlar amb la Direcció.

5. PRECS I PREGUNTES

No n’hi ha.

6. ASSISTÈNCIA PER CURSOS A L’ASSEMBLEA

Hem assistit a la reunió 14 persones (representant 25 infants).

 

I sense més assumptes a tractar, s’aixeca la sessió de la que jo, la Secretària, n’estenc la present acta amb el vist i plau de la Presidenta.

 

La Secretària                                                                            La Presidenta

 

 

 

Attma Castaño Silva                                                                Sheila Garcia Puig